  • Data: 2017-08-13 07:31:29
    Temat: Re: S3 i przejazd przez Gorzów
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-08-2017 o 03:02, Leszek Kowalski pisze:

    > Na S3 w Gorzowie (w stronę Szczecina) można wjechać aktualnie tylko na
    > węźle w Małyszynie. Niby na koniec sierpnia mają już oddać w pełni dwie
    > nitki S3 przez Gorzów wraz z 3-ma zjazdami/wjazdami.

    Już za późno, wczoraj objechałem ten gigantyczny korek na S3 przez
    centrum miasta, zjeżdżając wcześniej na DK22 i potem Deszczno.
    Nawet ruchu specjalnego nie było, a nawigacja prowadziła od razu przez
    Małyszyn.

    Drogowcy tym razem ładnie ostrzegli znakami przed korkiem, już w
    Skwierzynie, każąc zjeżdżać ostatnim zjazdem.
    Ale całe stado łosi wiedziało lepiej i potem stało kilka km przed
    Gorzowem na S3....
    Mocno dziwili się potem na CB skąd ten korek i dlaczego stoją....