  • Data: 2010-09-24 13:30:42
    Temat: Re: Rozwód z TPSA
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-09-2010 o 17:57:27 Roman Rumian <r...@a...edu.pl>
    napisał(a):

    > (...)
    >
    > Uważasz, że jeśli TPSA dwukrotnie wykazała się w stosunku do mnie złą
    > wolą, to mam grzecznie i z pokorą przyjąć ich kanty wykorzystujące ich
    > własny regulamin ?
    > Napisze Ci więcej: błękitna linia wprowadziła mnie w błąd mówiąc, że
    > mogę to zrobić w początku września. Złożyłem w tej sprawie reklamacje i
    > nie została uznana.
    > Fajnie jest być sędzia we własnej sprawie.

    > Uznana ?
    > Mnie to guzik obchodzi, skoro nie zmieniło się NIC: numer dalej ten sam
    > i nawet słowa "przepraszamy".

> [...]

    Albo Ty zle zrozumiales, albo klamiesz. Sam dzwonilem do BL i uprzedzano
    mnie, bym zlozyl wymowienie w terminie. Malo tego - doradzono mi, bym
    zlozyl je w najblizszym Telepunkcie (jako ze byly to ostatnie dni
    sierpnia). Skusilem sie jednak zlozyc wymowienie droga pocztowa za
    potwierdzeniem i sie udalo.

    Poza tym, po Twoim tonie wypowiedzi widze, zes jest zwyklym pieniaczem i
    Twoja racja jest Twojsza...