  • Data: 2010-09-27 07:12:20
    Temat: Re: Rozwód z TPSA
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-26 16:24, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    (...)
    > TP naprawde sie zmienila na plus. To, ze kilka lat temu sam przeklinalem
    > ta firme, nie znaczy ze musi byc tak wiecznie. Trzeba obiektywnie
    > patrzec na rynek, a nie powtarzac slogany sprzed dekady, ktore juz sa
    > mitem.

    Aha, czyli mam omamy, ale w mojej teczce z napisem TPSA nadal mam kopię
    reklamacji - naprawdę, da się ja przeczytać, i brak odpowiedzi z choćby
    słowem 'przepraszamy'.

    > Poza tym, dyskutujemy w temacie typowo polskiego pieniacza, ktory nie
    > doczytal regulamimnu, pod ktorym sie bez niczyjego przymusu podpisal.

    Tak, tak.
    A jeśli ktoś nie przyjmie naszych jedyniesłusznych wyjaśnień, to
    nazwiemy go pieniaczem i oszołomem.
    Ciekawe skąd wiesz, że nie doczytałem regulaminu ?
    Bo ja wiem, że dzwoniłem do informacji z powodu niejasności co terminu
    rozliczeniowego, z odpowiednim wyprzedzeniem i tylko przez błędne
    poinformowanie złożyłem wymówienie za poźno.

    > Nawet gdyby to byla TP z dawych lat, to trzeba byc sprawiedliwym i w tym
    > wypadku tepic takie barachlo, jak autor watku. Jak juz ma pretensje, to
    > niech kieruje je gdzie indziej - chociazby do UKE, albo poslow, ktorzy
    > zatwierdzili takie, a nie inne prawo, a nie do firmy, ktora w tym
    > wypadku stosuje sie do tegoz prawa.

    Aa, to 'Miro", 'Rycho' i 'Zbigu' napisali to prawo, a klient niech nie
    marudzi i zna swoje powinności wobec firmy która uszczęśliwia go swoimi
    niechcianymi usługami. Mimo, że mogłaby inaczej.
    Kant z "okresem rozliczeniowym" nie jest stosowany np. we Francji.

    Roman Rumian