  • Data: 2010-09-27 00:45:22
    Temat: Re: Rozwód z TPSA
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    7

    > bajkopisarz w stylu podobnym do autora watku
    > co to znaczy, ze simlock jest nadal ? mial sie zdjac zdalnie ?

    Chyba nie przeczytałeś tej wiadomości, że takie rzeczy piszesz.
    Przecież napisał wyraźnie:

    > 4. W salonie zostałem poinformowany, że simlock z telefonu zdejmowany
    > jest na prośbę klienta po 24 miesiącach od zakupu - w związku z tym,
    > że aneks wygasł ok 6 czerwca poprosiłem o zdjęcie simlocka i
    > oczywiście nie da się bo umowa nie wygasła.

    Więc skąd pomysł, że "simlock miał się zdjąć zdalnie"?

    > faktura zwiekszyla sie o 100% sama ? o bilingu nie slyszal ?
    > "wyparowaly" minuty i nie ma sily sprawdzic dlaczego ?

    A nie doczytał tego?

    > 8. Dostęp do I-BOA jest niemal niemożliwy - SMSy przestały przychodzić
    > i nie mam możliwości sprawdzić stanu konta oraz wykorzystania punktów
    > Era Premia (właściwie to realizacji zamówionych nagród)

    > kazdy problem mozna zalatwic poprzez reklamacje, arbitraz, sad,

    Może Ty uwielbiasz się ciągać po sądach.
    Autor wiadomości najwyraźniej nie bardzo, i dlatego napisał swój post.

    > skarzenie sie na to, ze operator realizuje zapisy umowy, ktora sie
    > podpisalo, to dziecinada

    Jeśli znikanie minut z konta jest "realizacją zapisów umowy", to ja
    takiego operatora wielkim łukiem bym omijał.

    > podobnie jak pisanie o "parowaniu" minut bez sprawdzenia rzeczywistego
    > powodu
    > ogolnie zenujace...

    Chyba dość trudno sprawdzić, jeśli nie ma się dostępu do I-BOA?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof