eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych › Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
  • Data: 2010-04-15 10:45:39
    Temat: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:bf4e801e-b5de-42d2-b76b-b90fed01d8cc@z3g2000yqz
    .googlegroups.com...
    >Z jakiego powodu benzynowe silniki samochowe konstruuje sie tak, ze
    > praktyczny zakres predkosci obrotowych konczy sie na powiedzmy 6-7k
    > rpm a motocyklowych na 15k rpm?
    >
    > Czy to Waszym zdaniem kwestia:
    > - zywotnosci silnika
    > - kosztow produkcji
    > - inna...
    >
    TO proste. Bo dazy sie do tego aby silnik motocyklowy mial duza moc bo
    ludzie ciagle chca wiecej i wiecej... A nie sposób w motocyklu osiagnac
    duzej mocy przy malej wadze i gabarytach silnika w sposób inny jak duze
    obroty z malej pojemnosci. W samochodzie kwestia gabarytów silika i jego
    masy jest nmiej istotna a co za tym idzie lepiej zrobic silnik trwalszy i
    pracujacy bardziej "elegancko". Kwesia trwalosci tez jest wazna jesli wziasc
    pod uwage ze motocyklem jezdzisz 1/2 do 2/3 roku a samochodem caly rok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: