eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych › Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
  • Data: 2010-04-15 10:45:01
    Temat: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15 Kwi, 09:47, amos <g...@g...com> wrote:
    > Z jakiego powodu benzynowe silniki samochowe konstruuje sie tak, ze
    > praktyczny zakres predkosci obrotowych konczy sie na powiedzmy 6-7k
    > rpm a motocyklowych na 15k rpm?

    zywotnosc, masa, ekologia ;)

    taki motocyklowy (600-1000cm3 / 100-180KM) mozna wsadzic do samochodu,
    ale
    1.bedzie znacznie glosniejszy
    2. nie wytrzyma raczej 100tys
    3. olej co 6tys (albo i wczesniej, bo wieksze obciazenia niz w
    motocyklu)
    4. regulacja luzow zarowych co ~20tys (moze 0,1% ma hydrauliczne - i
    nie trzeba)
    5. wieksze spalanie
    6. drogie czesci ;) np. jedna swieca irydowa do CBR 600 okolo 90PLN
    ...

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: