eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowychRe: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
  • Data: 2010-04-15 11:32:15
    Temat: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15 Kwi, 10:56, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Charakterystyka silnika niezbyt pasujaca do potrzeb cywilnego samochodu
    > (przebieg mocy/momentu).
    > Chociaz takie 1,3 z GSX1300R z powodzeniem zastąpiłoby 1,4-1,6 w malych
    > lekkich samochodach (ale to raczej wyjątek potwierdzający regułe) :)
    >
    Wlasnie to mi przyszlo do glowy. Do malych miejskich popierdulek, maly
    lekki silnik motocyklowy moglby wystarczyc.

    Jesli jednak spojrzec na spalanie takich motorow w miescie, dorzucic
    do tego pareset kg klatki to mogloby sie okazac, ze spalanie zabija
    enonomie.

    --
    amos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: