eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a spalanieRe: Rozmiar opon a spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bd482ff$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pr6hov$pqr$1@node2.news.atman.pl> <pr6ud2$653$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd6fef7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd700ca$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7036b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7084e$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd70c8f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd728d0$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd787a0$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd82c15$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd836bc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd85f11$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd88b1f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8aaf7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8c3d9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <awpxdjc7pk9p$.14ajsg1djue4y.dlg@40tude.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Wed, 31 Oct 2018 01:14:20 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <awpxdjc7pk9p$.14ajsg1djue4y.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 84
    Message-ID: <5bd8f3e7$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
    X-Trace: 1540944871 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 491 213.238.88.44:55025
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642657
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-30 o 23:41, J.F. pisze:

    >>>> Na gaźnikowcu nie było korekcji obrotów i gdy włączasz światła to
    >>>> obroty spadają.
    >>>
    >>> Teraz to juz nie sprawdze, ale jesli mnie skleroza ... chyba nie we
    >>> wszystkich spadaly.
    >>>
    >>> A wez jeszcze pod uwage, ze jak spadalo napiecie, to mogla spasc energia
    >>> iskry i i byc inny przebieg spalania ... moze od tego spadaly obroty ?
    >>
    >> Taa, szczególnie na małych dieslach :>
    >
    > Z gaznikiem :-P

    Noaco? Małe diesle na zwykłej pompie bez kompa już wymarły praktycznie
    więc domyślnie nie napisałem a Ty trollujesz :]
    Dodatkowo, mały diesel ma tak nisko moment że jak włączysz swiatła to on
    to traktuje jak krowa muchę. Machnie ogonem i sobie dogoni obroty bo ma
    lepszy aku niż benzna i aku to kompensuje bo w sumie musi. Sporo by
    naopowiadać w tym obrazku :) Alternator w tym przypadku to też inne koło
    u wozu bo robi tutaj jako slave a nie master jak w benzynie :)...no
    dobra, inny temat.
    [...]

    >>> W przypadku gaznika wolne obroty tez byly stabilne. Nie az tak jak z
    >>> komputerem, ale silnik przeciez nie gasl, wiec jakos ten uklad sie
    >>> stabilizowal.
    >>
    >> Nie miał jak się stabilizować. Nawet jakiś wątek ostatnio był na
    >
    > Ale jakos jednak stabilizowal.
    > No chyba ze napiszesz, ze na jalowym biegu obroty ci falowaly od zera
    > do 6000

    Nijak się nie stabilizował. Włączałeś dobre światła i spadało z 800rpm
    na 750rpm. Jak akumulator dogonił napięcie po rozruchu to później się
    stabilizowało w zależności od wydojenia. Na wtryskach masz nanosekundę.
    Włączasz światła i MYK, znów masz 800rpm. Ten MYK to różnica. Ponadto na
    zimnym i tak działa "ssanie" więc wyłaziło kiedyś inaczej bo na ssaniu
    ciagnał najwięcej, ponad potrzebę więc trudne do uchwycenia.

    >> Ale nie możesz tego odnosić do określania w godzinie, skoro uznaje się
    >> przelicznik l/km.
    >
    > A dlaczego nie moge ?

    Bo za krótki test i za mało różnic. Rozciągnij to na 100h, wtedy
    porozmawiamy o różnicach :)

    >>> to ja sobie uruchomie silnik na 6h na parkingu, po co mam jezdzic i
    >>> błedy wprowadzac.
    >>
    >> No i na 100km będziesz miał spalanie nieskończenie wielkie, jeśli
    >> nigdzie nie pojedziesz :] Trochę bessęsu, bo jak chcesz mieć stratę to
    >> lepiej to paliwo wylać do beczki na ścieki :D
    >
    > Ale chcemy zmierzyc czy swiatla powoduja zauwazalny wzrost spalania.

    Przy 100h wyjdzie.

    >>> Ale to ma byc wymierzony odcinek od stacji do stacji a nie do "miejsca
    >>> zatrzymania"  :-)
    >> Łokurwa. Jak byś był piłką do golfa, to bym za chuja nigdy nie trafił do
    >> dołka. Daję ci na tacy całą wykładnię a ty skręcasz przed dołkiem o 180
    >> stopni.
    >>
    >> Skup się, tak, teraz, UWAGA...
    >>
    >> JA KURWA WRACAM TĄ SAMA DROGĄ DO TEJ SAMEJ STACJI!!!jeden :D
    >> Mnożnik drogi mam x2 i tym samym ma pełen test :]
    >
    > Jesli jeszcze nic wiecej nie jezdzisz, to mnie przekonales.

    No gdzieś muszę wypasać to bydło...a namierzyłem taką stację, gdzie cena
    paliwa jest jedną z najmniejszych w mieście i niedaleko od mojego punktu
    docelowego. Jak zauważyłeś, to każdy grosz się liczy więc tankuję swoje
    bydlęta jak najtaniej i jak najlepiej. Nie wiem ile mam oszczędnosci bo
    nie podliczałem ale uzbiera się na jakąś ciekawą, tygodniową wycieczkę w
    roku.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: