  • Data: 2018-10-31 12:15:00
    Temat: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-31 o 11:48, J.F. pisze:

    > Wiec sie odwoluje do komputera, ten pokazuje ~1 l/h i nie swiatla nie
    > wplywaja.

    Bo tego tak nie widać, ponieważ masz w obwodzie akumulator, który
    kompensuje i/lub silnik o mocy większej niż 70kkm no i jeszcze diesel :)

    > I co - dwa przejazdy po 100 km przez miasto daja ci wynik zgodny do
    > powiedzmy
    > 0.2l/100 km ?

    Nie. Test 'świetlny" był prowadzony inaczej. Opróżnianie zbiornika
    paliwa do "zera" (70l) w mieście, ta sama stacja paliw.
    Rok jazdy na światłach i rok jazdy na LEDach, te same
    opony/licznik/programy. Wyszło niższe spalanie na LEDach 2 różne auta (4
    lata) Benzyna miała większe różnice a diesel mniejsze. ZTCP to ok 30% na
    korzyść diesla.

    > maluch to mial gaz binarny - full lub null, innych nie uzywalem :)
    >
    > Ale mierzyles spalanie na swojej ulubionej trasie ?
    > Bo przez te kola to znow licznik nie pokazuje przebiegu :-)
    >
    > I nie wiadomo - naprawde spalal 8, czy tylko tak wychodzilo z obliczen.

    Raczej z obliczeń, wtedy przecież nie było GPS, zbiornik był relatywnie
    mały a tankowałem po korek :) Na pewno palił więcej niż fabryczne dane :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?