eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a spalanie › Re: Rozmiar opon a spalanie
  • Data: 2018-10-31 08:17:39
    Temat: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 01:14:20 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 2018-10-30 o 23:41, J.F. pisze:
    >>>>> Na gaźnikowcu nie było korekcji obrotów i gdy włączasz światła to
    >>>>> obroty spadają.
    >>>>
    >>>> Teraz to juz nie sprawdze, ale jesli mnie skleroza ... chyba nie we
    >>>> wszystkich spadaly.
    >>>>
    >>>> A wez jeszcze pod uwage, ze jak spadalo napiecie, to mogla spasc energia
    >>>> iskry i i byc inny przebieg spalania ... moze od tego spadaly obroty ?
    >>>
    >>> Taa, szczególnie na małych dieslach :>
    >>
    >> Z gaznikiem :-P
    >
    > Noaco? Małe diesle na zwykłej pompie bez kompa już wymarły praktycznie
    > więc domyślnie nie napisałem a Ty trollujesz :]

    Zaczales od gaznika i nagle przeszedles na diesle :-)

    > Dodatkowo, mały diesel ma tak nisko moment że jak włączysz swiatła to on
    > to traktuje jak krowa muchę. Machnie ogonem i sobie dogoni obroty bo ma
    > lepszy aku niż benzna i aku to kompensuje bo w sumie musi.

    No i pompa ma regulator obrotow ...

    >>>> W przypadku gaznika wolne obroty tez byly stabilne. Nie az tak jak z
    >>>> komputerem, ale silnik przeciez nie gasl, wiec jakos ten uklad sie
    >>>> stabilizowal.
    >>>
    >>> Nie miał jak się stabilizować. Nawet jakiś wątek ostatnio był na
    >>
    >> Ale jakos jednak stabilizowal.
    >> No chyba ze napiszesz, ze na jalowym biegu obroty ci falowaly od zera
    >> do 6000
    >
    > Nijak się nie stabilizował. Włączałeś dobre światła i spadało z 800rpm
    > na 750rpm.

    Chodzi mi o to, ze ten uklad byl z natury stabilny.
    Tzn - nie trzymal jakis konkretnych obrotow, ale jednak wahania byly
    male.

    > Jak akumulator dogonił napięcie po rozruchu to później się
    > stabilizowało w zależności od wydojenia.

    Jak aku gonil napiecie, to sie i silnik grzal, i ssanie wylaczalo ...
    wiec nie ma sie co dzwic zmianie obrotow.

    >>> Ale nie możesz tego odnosić do określania w godzinie, skoro uznaje się
    >>> przelicznik l/km.
    >> A dlaczego nie moge ?
    > Bo za krótki test i za mało różnic. Rozciągnij to na 100h, wtedy
    > porozmawiamy o różnicach :)

    Procentowo podobnie.
    Co prawda 0.05 litra na stacji nie zauwaze, ale jak przyjdzie
    zatankowac 100 l, to i tych 5 moze sie ukryc.
    A na pewno sie ukryje, jak bede jechal i pali nie tylko wiecej, ale z
    wiekszym rozrzutem.

    >>>> to ja sobie uruchomie silnik na 6h na parkingu, po co mam jezdzic i
    >>>> błedy wprowadzac.
    >>> No i na 100km będziesz miał spalanie nieskończenie wielkie, jeśli
    >>> nigdzie nie pojedziesz :] Trochę bessęsu, bo jak chcesz mieć stratę to
    >>> lepiej to paliwo wylać do beczki na ścieki :D
    >> Ale chcemy zmierzyc czy swiatla powoduja zauwazalny wzrost spalania.
    > Przy 100h wyjdzie.

    O ile fluktuacje nie sa wieksze.

    >>>> Ale to ma byc wymierzony odcinek od stacji do stacji a nie do "miejsca
    >>>> zatrzymania"  :-)
    >>> Łokurwa. Jak byś był piłką do golfa, to bym za chuja nigdy nie trafił do
    >>> dołka. Daję ci na tacy całą wykładnię a ty skręcasz przed dołkiem o 180
    >>> stopni.
    >>>
    >>> Skup się, tak, teraz, UWAGA...
    >>>
    >>> JA KURWA WRACAM TĄ SAMA DROGĄ DO TEJ SAMEJ STACJI!!!jeden :D
    >>> Mnożnik drogi mam x2 i tym samym ma pełen test :]
    >>
    >> Jesli jeszcze nic wiecej nie jezdzisz, to mnie przekonales.
    >
    > No gdzieś muszę wypasać to bydło...a namierzyłem taką stację, gdzie cena
    > paliwa jest jedną z najmniejszych w mieście i niedaleko od mojego punktu
    > docelowego. Jak zauważyłeś, to każdy grosz się liczy więc tankuję swoje
    > bydlęta jak najtaniej i jak najlepiej. Nie wiem ile mam oszczędnosci bo
    > nie podliczałem ale uzbiera się na jakąś ciekawą, tygodniową wycieczkę w
    > roku.

    Chodzi mi o to, ze tankujesz na stacji, trasa, powrot i znow
    tankowanie. I ani km dodatkowego.
    Bo licznikowi wierzy nie mozesz :-)

    I jaki masz rozrzut przy drugim tankowaniu ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: