    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rośnie liczba durniów.
    Date: Sun, 28 Jan 2018 18:50:12 +0100

    On 2018-01-24 08:40, Liwiusz wrote:

    > Omawiany już tutaj przypadek wypadku na ul. Puławskiej, kiedy jadący
    > drogą z pierwszeństwem z nadmierną prędkością kierowca był sprawcą wypadku.

    Faktycznym sprawca byl ten co nie ustapil. I badzmy fair - nie, ze nie
    mial szans widziec. Ale jak zwykle.

    Albo myslal - a nie powinien myslec tylko sie upewnic.
    Albo nie sadzil - a nie powinien sadzic tylko sie upewnic.
    Albo zalozyl ze - a nie powinien zakladac tylko sie upewnic.
    Albo zwyczajnie sie spieszyl a zatem rozniez sie nie upewnil.

    itd.

    Wyrok sadu co prawda trzeba uszanowac bo takie jest prawo. Ale to nie
    oznacza, ze sad ma w tej sprawie jakakolwiek racje.

    --
    mk4