    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Roomster warto ?
    Date: Sun, 03 Apr 2011 21:19:24 +0200

    W dniu 2011-04-03 20:43, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > No to ?eby? si? nie zdziwi?. U nas w instytucji (bud?et?wka) mamy taki
    > uk?ad, ?e auta musz? by? serwisowane w ASO. Firma, kt?ra sprzedaje nowe
    > samochody, stare bierze w rozlliczeniu. Kierowca opowiada? mi, ?e zadzwoni?
    > do nich go??, kt?ry kupi? samoch?d, o kt?rym wiedzia?, ?e by? wcze?niej
    > u?ytkowany u nas. Chcia? si? zapyta?, czy by? robiony rozrz?d, bo ma ju?
    > przejechane 120kkm, a serwis co? kr?ci, ?e niby nie s? pewni. No i ci?ko mu
    > by?o powiedzie?, ?e jak samoch?d by? oddawany, to mia? grubo ponad 400kkm...
    > :(

    Człowiek który kupował samochód - powinien poprosić przed kupnem o
    książkę serwisową, sprawdzić gdzie były przeglądy robione, podjechać
    tam, zadzwonić, ustalić właściwy przebieg samochodu.
    Jeśli nie dostał do pojazdu książki serwisowej, powinna wzmóc mu się
    czujność, wykonać telefon do poprzedniego właściciela i ustalić ile u
    niego przejechał samochód - tym bardziej że wiedział jaka firma go
    użytkowała.

    W sumie to nie Twoja firma była kręcącym przebieg, tylko ten kto kupił
    samochód od Was ;)

    Pozdrawiam !