  • Data: 2011-04-03 20:43:28
    Temat: Re: Roomster warto ?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał

    > Co do 1 stwierdzenia, jeśli kupuje się od firmy, która nie dziadowała to
    > możesz sobie spokojnie sprawdzić historię serwisową samochodu tam gdzie
    > był naprawiany - bez większego problemu, bez szukania osób które władają
    > językiem państwa skąd pochodzi pojazd :)

    No to żebyś się nie zdziwił. U nas w instytucji (budżetówka) mamy taki
    układ, że auta muszą być serwisowane w ASO. Firma, która sprzedaje nowe
    samochody, stare bierze w rozlliczeniu. Kierowca opowiadał mi, że zadzwonił
    do nich gość, który kupił samochód, o którym wiedział, że był wcześniej
    użytkowany u nas. Chciał się zapytać, czy był robiony rozrząd, bo ma już
    przejechane 120kkm, a serwis coś kręci, że niby nie są pewni. No i ciężko mu
    było powiedzieć, że jak samochód był oddawany, to miał grubo ponad 400kkm...
    :(

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!