  • Data: 2014-05-27 13:30:20
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wydumał(a) w news:1rg9memmvgzb3.dlg@myjk.org :
    > Tue, 27 May 2014 10:53:27 +0200, MichaelData(R)
    > Zeznania kierowców i policji raczej wątpliwości nie pozostawiają.
    > Walącym w bok BMW było Mitsubishi. Pacjent z Mitsu przyznał, że wjechał
    > "na swój" pas (bo BMW jechało po "wewnętrznym" pasie).

    Sorry bo leciałem z pamieci i gdzies napisałem że to BMW przywaliło Mitsu.
    Nie zmienia to jednak obowiązujacej reguły prawej reki, która daje
    pierwszeństwo dla Mitsu.

    > Powtarzam jednak ponownie, nie widzę nic złego w upłynnianiu ruchu przez
    > wjeżdżanie na ten wolny pas (gdy inny pojazd porusza się wewnętrznym
    > pasem), pod warunkiem że pozwoli się później temu pojazdowi spokojnie
    > zjechać z tego pasa zamiast uzurpować sobie pierwszeństwo tylko dlatego że
    > już się "uprzywilejowany" pas zajęło -- przypomnę, tylko dzięki temu, że
    > inny pojazd posiadający wtedy pierwszeństwo ma tyle kultury (i
    > umiejętności?) żeby to miejsce innym udostępnić.

    Zakładasz jednak jazdę z równą prędkoscią i pomijasz PRAWO, zastepując je
    kulturą. OK, kultura jest wskazana ale zachowanie bezwzglednej ostroznosci i
    stosowania się do reguł jest ponad kulturą :)Nie mam emocji w takich
    sytuacjach ale napierw roztrząsam to w myśl prawa i reguł a później
    kultury...

    --
    Michael________(TM)