  • Data: 2014-05-27 13:19:14
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wydumał(a) w news:1d64u2ma9lpjy$.dlg@myjk.org :
    > Tue, 27 May 2014 10:57:46 +0200, szerszen
    > Bełkot o "nabywaniu" pierwszeństwa wraz z zajęciem pasa ruchu na
    > _obszarze_ _skrzyżowania_ jest dosyć typowy dla rondoprostowaczy -- bo
    > traktują ten obszar jak odrębną drogę. Jednak A-7 stoi _przed_ (jednym)
    > skrzyżowaniem, odnosi się do *obszaru* *skrzyżowania* (tj. części
    > wspólnej _dróg_) -- a więc jezdni (całej obwiedni). Jeśli BMW było w tym
    > obszarze gdy Mitsubishi dopiero zamierzało ten obszar zająć i doszło do
    > kolizji w tym obszarze (a przecież doszło), przy jednoczesnym
> [...]

    Jakos zapomniałeś że to BMW staranowało jadącego zewnetrznym pasem (już)
    całkowicie ignorując regułę prawej ręki, (dostepne animacje) bo jak wiesz,
    na rondzie ta reguła obowiazuje. Nie mam pojecia dlaczego załozyłes sobie,
    że student wymusił pierwszenstwo nie stosując się do A-7. Sytuacja samej
    kolizji _nie_ jest tego nastepstwem. Kolizja nastapiła na skutek ZMIANY PASA
    RUCHU (na wysokości zjazdu z ronda a nie wjazdu) przez BMW a nie wymuszenia
    pierwszeństwa przez studenta.
    --
    Michael________(TM)