  • Data: 2014-05-27 14:55:53
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > To może przyczytaj co napisałem -- napisałem właśnie CZEGO dotyczy znak A-7
    > (to jest kluczowe), a ty wyjeżdżasz nagle (niczym rondoprostowacz na "swój"
    > pas) coś o definicji pierwszeństwa.

    Ale tu nie bardzo jest co czytać, bo jak pisałem, znak określa teren obowiązywania, a
    definicja określa czym to jest. Z defunicji wynika jasno, nie było wymuszenia,
    wjechał na rondo bezkolizyjnie i tyle. Dalej to już są Twoje niczynim nie poprarte w
    prawie dywagacje.

    > Oczywiście, a kolizja, na "terenie" gdzie Mitsu miało ustąpić pierwszeństwa
    > BMW, się tak jakoś sama zrobiła. :>

    Bzdura potważana po wielokroć nie stanie się prawdą. Nie ma sensu pisać tego samego w
    kilku gałeziach, dla tego czekam na odpowiedzi na już zadane pytania.

    > Nie, ponieważ miał pierwszeństwo wynikające z A-7.

    Nie miał, znak stoi przed każdym wjazdem i dotyczy tylko i wyłącznie wjazdu na rondo,
    dlaczego Twoja argumentacja jest bez sensu, wykazałem Ci gdzie indziej.

    > Widać sąd ma racje tylko wtedy, gdy jego orzeczenie zgadza się z twoim
    > tokiem rozumowania -- i nie ważne że twoje myślenie może być błędne.

    Ja dopuszczam to, że mogę się mylić, problem tylko że na argumentacje sądu nie ma
    paragrafów, a co gorsza, sąd wyrok argumentuje zupełnie innymi czynnikami, zupełnie
    nie związanymi z kolizją. Nie byłby to pierwszy numer w wydawaniu wyroków, kiedy
    jakiś małomiasteczkowy sędzia poczuł się urażony i wydaje wyrok, cokolwiek sprzeczny
    z obowiązującym prawem.

    --
    pozdrawiam
    szerszen