  • Data: 2013-11-17 16:30:21
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-17 16:19, cef pisze:

    > Weź pod uwagę, że w tych testach tez uczestniczą ludzie, którzy
    > wiedzą na czym test polega. I średni czas jest jak widzisz 0,4 sek.
    > I to jest przypadek gdy czekasz na zdarzenie. Dodaj sobie te wszystkie
    > czasy, o których
    > pisze Tomek: na zauważenie, zinterpretowanie, podjęcie decyzji i dopiero
    > reakcję.
    > Przede wszytskim na zinterpretowanie i decyzję. Pomijasz to, bo niektórych
    > w testach najczęściej tego nie ma,
    > tylko trzeba coś nacisnąć. W testach tych psychomotorycznych dla kierowców
> [...]

    Czyli do dupy z badaniami naukowymi publikowanymi w być może
    recenzowanym czasopiśmie i to potwierdzonymi w innym, podobnym badaniu,
    które wskazał John Kolasky.
    My, internetowi znawcy i eksperci pogdybamy sobie, pogawędzimy i nasze
    wnioski są ważniejsze!

    Kierowca *MA SIĘ SPODZIEWAĆ* niespodziewanych okoliczności. Cały czas.
    Niektórzy tak mają.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.