eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-17 17:23:55
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-17 16:55, John Kołalsky pisze:

    > No ale trochę tak jest. Nie zwróciłeś np uwagi na to, że to były badania
    > na symulatorze a napisali też pracę porównującą wyniki badań na torze i
    > na symulatorze http://www.ein.org.pl/sites/default/files/2011-03-12
    p.pdf
    > gdzie w finale stwierdzili podkreślonymi, że te z testów nie mogą być
    > traktowane jak rzeczywiste, ale porównali więc ciągle można coś zauważyć.

    A z drugiej strony autorzy (chyba w tym Twoim) piszą, że symulator
    neutralizuje faktyczne zagrożenie (bo na symulatorze nic mi się nie
    stanie, jak 3 życia w grze komputerowej) i działa dokładnie w drugą
    stronę, tj. reakcja badanego jest słabsza, niż byłaby w rzeczywistej
    sytuacji.

    >> Kierowca *MA SIĘ SPODZIEWAĆ* niespodziewanych okoliczności. Cały czas.
    >> Niektórzy tak mają.
    >
    > ... i codziennie wracają do domu wypluci.

    Kwestia wyboru. Ci luźni czasem nie wracają w ogóle. Albo w worku.

    Jeżdżę od +40 lat, niezawodowo, nawet nie "codziennie do pracy", więc
    raczej jak niedzielny kierowca (średnia długookresowa jakieś 15kkm/rok)
    i nie miałem stłuczki ani punktów (nigdy!), choć parę razy na suszarkę
    się załapałem. Ot - doliczam to do kosztów paliwa ;)


    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: