eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-17 17:05:32
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > Czyli do dupy z badaniami naukowymi publikowanymi w być może
    > recenzowanym czasopiśmie i to potwierdzonymi w innym, podobnym
    > badaniu, które wskazał John Kolasky.
    > My, internetowi znawcy i eksperci pogdybamy sobie, pogawędzimy i nasze
    > wnioski są ważniejsze!

    Nie badania do dupy, tylko interpretacje tych internetowych gdybaczy.
    Może przeczytaj nad czym zastanawiają się autorzy we wnioskach:
    "czy to jest dobre narzedzie do oceny zachowania kierowców w warunkach ruchu
    drogowego"
    A jak do tego dodać, że symulacja w tym teście wymuszała tylko jedno
    zachowanie,
    to skrócono też do minimum czas na interpretację i decyzję.
    Jak by dali symulację, że trzeba poczekac 0,2 sek, żeby zobaczyć co się
    stanie dalej
    (np w którą stronę skręci naczepa, która się oderwała od zestawu),
    to mieli by inne wyniki.
    Osobiście nie wierzę w tych naukowców i ekspertów:
    miałem kiedyś z tym osobisty kontakt (jako uczestnik zdarzenia)
    i od ich interpretacji robiło mi się słabo.

    PS
    Mam jeszcze takie osobiste pytanie:
    czy uważasz, że fakt posiadania prawa jazdy
    (a raczej praktyki/doświadczenia w prowadzeniu samochodu)
    wpływa na interpretację wyniku badania czy nie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: