    From: Gom <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja samochodu
    Date: Wed, 31 Mar 2010 06:29:02 -0700 (PDT)

    On 31 Mar, 15:19, VoyteG <V...@h...com> wrote:

    > Trafiony zatopiony :-)
    >
    > A ta koncepcja to efekt własnych doświadczeń?

    Tak. Rok - zdaje się 2005. Identyczna sytuacja (auto kupione w
    Sochaczewie u handlarza z DG). Tyle, że wtedy w ogóle nie chciano
    przyjąć ode mnie wniosku. Przyniosłem faks - odmówiono. Dopiero
    notarialnie potwierdzona kopia zadziałała.

    Mój brat miał też przejścia przy rejestracji fabrycznie nowego
    skutera. Zażądano od niego oryginału zaświadczenia, że.. salon jest
    oficjalnym przedstawicielem Yamahy na Polskę. Salon zrobił wielkie
    oczy, ale zaświadczenie zorganizowali.

    Widzę, że lata minęły, a procedury się nie zmieniły ;-)

    --
    Gom