  • Data: 2014-08-24 22:38:47
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:
    > Wygląda, że dobrze ogarniasz temat - czy jest jakiś modem tak do 100zł
    > który by obsłużył LTE RBM? Mowa oczywiście o modemie USB.

    Chyba tylko używane. Nowe masz tutaj:
    http://jdtech.pl/2014/03/modemy-usb-do-lte-lista-zgo
    dnosci.html ale żaden
    na rynku pierwotnym nie schodzi zbyt grubo poniżej 200 PLN.

    > Swoją drogą trochę teraz żałuję, że poskąpiłem w moim smartphonie
    > dualsim na LTE :) RBM zastąpiłby mi teraz Liony z Orange.

    Lion smaczna rzecz. Potem będą Laysy podobno. A telefon z DualSIM i LTE
    - tudno jeszcze dostać i tanie nie będą.

    > trochę nie w temacie jestem... HiLink - co to znaczy?

    http://jdtech.pl/2013/10/huawei-e3131s-2-tradycyjny-
    czy-hilink.html

    Jakub