  • Data: 2014-08-27 00:12:58
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:
    > Niemniej rok-dwa to nie kilka miesięcy :D

    Myślę, że pierwsze modemy poniżej 150 pojawią się w pół roku. A pod
    koniec 2016 będą po 100 PLN, bo zacznie się powoli era LTE-A.

    > A za rok to minie mój 2 rok z ZTE i sprawie sobie nowego dualsima z
    > LTE... chyba te RBM sobie daruję... nie mam od kogo pożyczyć modemu a
    > kupno teraz dla promocji do stycznia to się kupy nie trzyma :/

    No tutaj masz rację, o ile po prostu nie masz zapotrzebowania na ten
    pakiet danych. Poza tym możesz planować już zakup abonamentu z serii
    "nolimit LTE" (czyli limit na poziomie 100-200 GB).

    > News wydaje się mieć sens

    Wzmianka na FB wystarczy, bo większość to niestety plota - zero
    konkretu, który interesuje mnie.

    > Znowu poproszę Cię o jaśniejsze wytłumaczenie.

    Ważnoć pakietu z liona można przedłużyć za pomocą specjalnego bonu na
    dane za 15 PLN. szczegóły tutaj:
    http://jdtech.pl/2014/07/orange-free-na-karte-i-prom
    ocja-z-batonami-lion.html

    > Play daje też 3G (PI a nie RBM), czy potrzebuję tyle? Tak +- potrzebuję
    > 12GB/mc (tyle planuje ubić w orange 6za6 do października). W sumie PI
    > mnie nie interesuje ze względu na długa umowę, tak tylko rzuciłem, że
    > lepiej już wydać 50zł na PI niż PomarańczoweCzipsy.

    No niestety tak to jest z tymi umowami - ale oferta czasem na prawdę
    zacna się trafia ostatnio z tymi "no-limit".

    > muszę się powczytywać w temat :)

    Po prostu każda potfora pasuje do jakiegoś otwora. I jeżeli pasuje
    HiLink, to tym lepiej.

    Jakub