  • Data: 2014-08-26 22:12:55
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:
    > > Już za kilka miesięcy...
    > hmm? Dokończ bo nie zrozumiałem :)

    Na początku E398 (pierwszy masowo dostępny modem) chodził po 400-500,
    teraz Play w prepaid sprzedaje modemy po 200. No to za rok-dwa...

    > To już niedługo...

    Ale telepolis (pewnie popędzony przeze mnie na FB troszkę) napisał juiż
    teraz ploty bez regulaminów :)

    > Policzmy - najmniejsza paczka to zdaje się 80g., zakładam, że dorzucą
    > kody już do takich gramatur. Cena za paczkę to około 3,40 zł. W miesiąc
    > potrzebne będzie 16 paczek x 3,40 zł/paczkę = 54,40 zł/mc... no... bez
    > rewelacji. Już lepiej playa wziąć (tylko ten @#%#$@#$ cyrograf :/)

    A nie wystarczy jak teraz: jedne lays + jeden bon - 18-19 PLN w sumie.
    Zalezy ile danych. Ale Play daje za tyle (w abo) więcej. Ale czy
    potrzebujesz? I czy masz LTE?

    > 160 zł za smartphone dualsim 2g/3g to dużo? :)

    Za bardzo skróciłem myślowo. Miuało być: "w porównaniu do tradycyjnych
    duali - drogo".

    > Rozumiem, że HiLinki to raczej unikać trzeba?

    To tez uproszczenie. One działają świetnie. Ale w obrębie swoich
    zastosowań. Taki MF823 to w środku normalny linux do tego z pełnym
    dostepem do flaków - bardzo fajna zabawka.

    Jakub