  • Data: 2014-08-27 00:54:35
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-27 00:12, Jakub Danecki pisze:

    > Ważnoć pakietu z liona można przedłużyć za pomocą specjalnego bonu na
    > dane za 15 PLN. szczegóły tutaj:
    > http://jdtech.pl/2014/07/orange-free-na-karte-i-prom
    ocja-z-batonami-lion.html

    No kurcze! czemu nikt mi wcześniej nie powiedział?! A ja marnowałem te
    gb wrzucając co 2 dni kod z batona :) Z drugiej strony za 15zł to
    miałbym 80GB...

    OK! Liczymy. Dajmy na to, że wystarczy mi 15 GB/mc. potrzebowałbym (przy
    założeniu, że promocja będzie działać identycznie jak przy Lionach i
    przy gramaturze 80g w cenie +- 3,40 zł/paczka) 3 paczek * 3,40 zł/paczkę
    = 10,20 zł/15GB + 15 zł za przedłużenie do miesiąca = 25,20 zł za 15GB
    ważne miesiąc (słabiej niż przy lionach ale dalej atrakcyjnie, chociaż 6
    za 6 daje lepsze wyniki:
    OL+bon = 25,20 zł / 15GB = 1,68 zł/GB;
    OL = 54,40zł / 80GB [nierealne wykorzystać bo resetują się co dwa dni) =
    0,68 zł/GB;
    6za6 = 18,00 zł / 18GB = 1,00 zł/GB)

    Na razie 6za6 miażdży, ale potem PomarańczoweCzipsy z bonem będą chyba
    rozwiązaniem.