  • Data: 2016-08-19 12:58:52
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.08.2016 12:18, Kris wrote:
    > W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:04:57 UTC+2 użytkownik bat napisał:

    > Problemem jest udowodnienie że uszkodzenie "nie jest z winy użytkownika"

    Uszkodzenie jest dziwne, poważne i wymagające użucia dźwigni w postaci
    wtyczki i ciężaru ciała lub upadku złożonego tabletu (bo cięższy) na
    wetkniętą wtyczkę na beton. Płytka bez obudowy może sobie upadać jak
    chce. Jest za lekka.

    Pewne jest, że ktoś to brutalnie złamał. Złamanie jest w osi mocowań
    obudowy złącza. Tam się zrobiło załamanie laminatu i użyto wielkiej siły.

    Kto to zrobił tego nie wiem. Może poprzedni właściciel, a może Wy
    domownicy albo serwis, a może Chinka upuściła tablet w czasie testów w
    fabryce... Ale pewne jest, że to była wielka siła w stylu ktoś siadł na
    niego gdy opierał się na wtyczce.