  • Data: 2016-08-19 13:11:42
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bat pisze:

    > Nieeeeeeeeeeeeee.
    >
    > still0283-uszkodzenie.jpg nazwa pliku wiesz o czym świadczy? Mam kamerę
    > inspekcyjną, taką na kabelku z Allegro do zaglądania np do silnika do
    > tłoków przez świecę żarową. Ona ma rozdzielczoć 640x480 i nazwę plików
    > snapshotów jako still........
    > Oni mogli mieć chińską kamerkę z tej samej rodziny.
    >
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string
    =kamera%20inspekcyjna%20&bmatch=relevance-pop30-aut-
    1-2-0613

    > One dają właśnie takie pliki zdjęć.

    Chyba każdy serwis, nawet autoryzowany używa takich mikroskopów:
    http://www.veho-world.com/main/shop.aspx?category=us
    bmicroscope
    Tu masz przykładowe zdjęcie fragmentu mikrofonu o wymiarach bodajże 6x3mm
    http://images77.fotosik.pl/828/3c6b7c6cf0d3386c.jpg
    powiększenie chyba 200x

    --
    AlexY