  • Data: 2016-08-19 15:44:22
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Mateusz Viste <mateusz.viste@localhost> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/08/2016 15:26, bat wrote:
    > Zamiast przeprosić to jeszcze się stawiasz :-) Ja od Ciebie nic więcej
    > nie kupię ale ciekawe jakie zdanie mają inni? :-)

    Jeśli dobrze zrozumiałem historię, to Piotr stworzył/sprzedał onegdaj
    oprogramowanie działające pod kontrolą systemu DOS, niekompatybilne z
    Windows. Jeśli faktycznie do tego sprowadza się cała sprawa, to nie
    widzę problemu... Mogę się tylko domyślać że w wymaganiach stało "system
    MSDOS lub kompatybilny". Windows się do tego nie zalicza.
    Co innego gdyby pewnego ranka przestało działać samo z siebie na
    wspieranej platformie, ale tu chyba nie o tym mowa.

    Sam tworzę oprogramowanie i z tego żyję - jak klienci marudzą że
    chcieliby aby działało na systemie X/Y/Z lub by korzystało z bazy SQL
    innej niż ta pod którą napisałem kod, to uprzejmie odsyłam w krzaki lub
    - jeśli to bardzo ważny kontrahent - proponuję mocno płatny custom
    development.

    Mateusz