  • Data: 2016-08-19 15:26:52
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.08.2016 13:07, Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "bat" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Zastanawia mnie dlaczego nie masz pretensji, że do Piccolo nie ma
    > programu pod linuksa?
    > P.G.

    Zamiast przeprosić to jeszcze się stawiasz :-) Ja od Ciebie nic więcej
    nie kupię ale ciekawe jakie zdanie mają inni? :-) Ciekawe jak po 20
    latach zachowujesz się do obecnych klientów?

    Po prostu zachowałeś się z tym softem podle. Ukryłeś się i nie
    odpowiadałeś. Nawet nie pamiętam czy to był rok czy dwa lata czy więcej
    ale zlałeś klientów, którzy Cię karmili, Twoją żonę i dzieci. W końcu
    chyba natłok zmusił Cię do zrobienia softu, bo odkryłem po długim
    czasie, że dałeś nowy soft ale już wszyscy co musieli wydali kasę na
    inne produkty.