  • Data: 2016-08-19 12:43:39
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.08.2016 09:41, Piotr Gałka wrote:

    > Czynisz mnie odpowiedzialnym za to, że Microsoft coś namieszał.

    Tacy jak ja zarabialiśmy na produkcie od Ciebie. To było nasze narzędzie
    pracy. A Ty przez rok czy więcej nie odpisywałeś co dalej. Zaufaliśmy
    rodzimej firmie, że będziemy mieli support produktu i nas wystawiłeś do
    wiatru. Mam te Twoje programatory w szafie w bardzo dobrym stanie. Może
    chcesz je odkupić? Tanie nie były razem ze wszystki mi przejściówkami.
    Zrobię zdjęcie tego programatora Piccolo. Takie olanie klientów, zapewne
    bardzo wielu to była wyjątkowa podłość. Zachowałeś się jak sprzedawca z
    Allegro, który przestaje odbierać telefony.
    Nie dało się pisać softu na innym komputerze i programować na drugim
    stojącym obok.

    Programator który kupiłem w zamian Twojego działa do dzisiaj, soft się
    odpala na Windows 10! Ku przestrodze ....