  • Data: 2016-08-19 12:26:08
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:11:44 UTC+2 użytkownik bat napisał:

    > Był używany, poszedłeś siusiu i ktoś usiadł na niego z >wtyczką wetkniętą.
    Teoretycznie możliwe ale w tym przypadku to nie miało miejsca.
    >Posłuchaj, to jest złamane wielką siłą. FR4 ciężko odłamać
    > kombinerkami. Weź kawałek starej elektroniki i spróbuj >złamać laminat.
    Pewnie więcej by można powiedzieć gdybym go otworzył i zrobił lepszej jakości fotki
    ale nie chce tego robić żeby mi nie zarzucili że cos tam grzebalęm

    > Więc albo ten tablet był używany wcześniej, był ze >zwrotów i miał tylko
    > nową obudowę albo w domu go załatwiliście.
    > Skoro działał wcześniej u Ciebie to znaczy, że coś się stało takiego, że
    > się dalej ujawniło. Moim zdaniem przez napieranie na wtyczkę przy
    > wtykaniu to nie możliwe.
    Cos w sprawie drgnęło- wczoraj do XCOM wysłałem kolejne zgłoszenie, załączając
    zdjęcie, plus dodatkowe opisy i poprosili o ponowne przysłanie sprzętu w celu
    ponownej analizy.
    Dodatkowo odezwał się producent(do którego również wysłałem fotkę i opis problemu) i
    też stwierdził że prześle tablet do analizy do innego serwisu
    Tak więc tablet sobie przez najbliższe dni popodróżuje