  • Data: 2013-01-27 04:26:35
    Temat: Re: Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/26/2013 9:19 PM, megrims wrote:
    > W dniu 2013-01-26 18:40, _Michał pisze:
    >> On 1/25/2013 9:07 PM, scobowski wrote:
    >>> W dniu 2013-01-25 00:23, _Michał pisze:
    >>>> On 1/24/2013 8:31 PM, scobowski wrote:
    >>>>> http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!
    >>>>
    >>>> tartaczka co wyprzedza to rs6 ?
    >>>
    >>> ewidentnie :)
    >>
    >> siostra mówiła że naprawdę szybkie,
    >> ale to auta dla bab ;)
    >>
    > RS6 nie skręca i nie hamuje.
    > Auto dla mistrza prostej.

    Z mistrzem prostej to mi się właśnie BMW
    kojarzy, a jeszcze ta prosta to naprawdę
    prosta musi być, bo kolein nie lubi.

    A6 miała spaprane zawieszenie, ale ponoć
    RS6 jest ok i po zakrętach jeździ ok (4x4),
    co do hamulców nie wiem, bo to co mocne
    w audi/bmw to jest słabe na standardy volvo
    czy renault.

    z tym że znam tylko A6 i s6 - oba złe,
    siostra mówiła ze rs6 ok, ciche i szybkie,
    ale chyba głośniejsze niż jej.

    Tylko tu mówię o autach 12+ lat bo ja do
    samochodów oszczędnie podchodzę, i auto ma
    być tanie, bmw za 640k czy renaulta za 280k
    nie kupie (narazie :) )