  • Data: 2015-03-15 17:32:48
    Temat: Re: Przetwornica boost na MC34063
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Atlantis,

    Sunday, March 15, 2015, 3:49:57 PM, you wrote:

    > ?

    Całkiem Do Dupy.

    > Masz rację. Czy teraz będzie lepiej?
    > http://postimg.org/image/jnofm28dp/

    Jeśli chodzi o FB - zdecydowanie lepiej. Reszta nada źle.

    > Hmm... Na to już chyba wiele poradzić nie mogę. Części swoje miejsce na
    > płytce zajmują.

    Nie chodzi o ich rozmiary tylko o rozwleczenie. Rzecz całkowicie
    niedopuszczalną w jakiejkolwiek przetwornicy.

    > Możesz powiedzieć coś więcej? Między C23 i L1 mam kawałek linii
    > zasilającej. Nic nie wykombinuję, żeby ją zauważalnie skrócić.
    > Powinienem przesunąć kondensator bliżej dławika?
    > Czyli kondensator przewlekany pomiędzy linię zasilania, a fragment pola
    > masy po prawej stronie scalaka?

    Dokładnie między punktami o których napisałem. Nie 3cm od dławika tylko
    dokładnie przy nim. Dławik możesz obrócić o 90 stopni, żeby
    wyprowadzenie od strony +zasilania można było dać bliżej reszty i
    wcisnąć obok kondensator blokujący (przewlekany foliowy).

    --
    Best regards,
    RoMan