  • Data: 2009-07-18 22:19:02
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał
    > Jest więcej niż pewne, że mógłbym zrobić zdjęcie wymienionymi aparatami i nikt przy

    > oglądaniu na lcd 2Mpx nie wiedziałby które z którego. Tylko nie w oparciu o jpg z
    > tychże, a obrobione rawy.

    Wcale w to nie watpie. Rowniez bym to zrobil.
    Tyle, ze jest to znacznie bardziej upierdliwe od robienia slajdow,
    a do tego, trzeba jeszcze wyrzucic kilka tysiecy na dobry monitor,
    komputer i blizej nieokreslona kwote na PSa.

    > Wystarczy minuta.

    No i tutaj juz sie nie zgodze.
    Rawa trzeba wywolac - otworzyc podkrecic, przekonwertowac
    i co tam jeszcze bedziesz potrzebowal, no i zapisac. A to nawet na
    dobrym sprzecie co najmniej kilka minut. A900 daje podobny efekt
    od reki - w jpegu. I megapiksele naprawde nie graja tu zadnej roli.
    Policz teraz ile czasu na wywolanie swoich tysiaca fotek z wakacji
    musialby stracic amator (nie Janko) zanim ulepszylby je tak,
    aby ich jakosc odpowiadala tej z dobrego body.
    ---