  • Data: 2009-07-18 23:10:39
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > na co komu pliki 24Mpx skoro je potem pomnieszy do formatu HD :) i będzie oglądał
    > na 50'' lcd w salonie :)

    Nie rozumiem - po co ma pomniejszac?
    Za 10 lat bedzie mial tv/wyswietlacz ktory pokaze mu kazdy piksel,
    wiec pomniejszanie dzisiaj jest bezcelowe.

    > opisz mi procedurę porównawczą, onanisto pixelowy :)

    Sek w tym, ze albo Ty jestes onanista pikselowym
    - albo nie rozumiesz co czytasz.

    > no i powiedz mi jaki obeityw przypinałeś do tego 400D?

    70-200/4

    > dlaczego strata pieniedzy skoro widac efekt? znaczy lepiej kupic 24Mpx i
    > przyczepic do neigo kita? :)

    Nie, czarny karton z otworkiem fi 2,8 mm - efekt prawie darmo...

    > do dupy ta twoja analogia, kompletnei do dupy.

    No to nie narzekaj, tylko znajdz lepsza.

    > za wyjątekiem onanistów takich jak ty :)

    Mnie 25 megapikseli ani nie ziebi, ani nie parzy
    - mam je gdzies, Ty natomiast ciagle wracasz do nich
    i opowiadasz o ile lepsze sa inne piksele
    choc faktycznie, w tej dyskusji ma to znaczenie marginalne.

    > nie sądzę aby A900 w rękach dobrego fotografa z dobrym obeiktywem dał znacząco
    > lepszy efekt od 400D z dobrym oebiktywem w rękach tego samego fotografa, przy
    > załozeniu ze porównoujemy obrazki pomneijszone do formatu HD!!!!

    Jaki problem - pozycz sobie te dwa sprzety, zrob kilka jpegow i pusc je na ekran
    jeden po drugim, zobaczysz roznice jakosciowa obu matryc - niezaleznie od
    megapikseli,
    bo przeciez wyswietlisz ich zawsze tyle samo.
    ---