    From: "jerzy.n" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone
    Date: Tue, 17 Jul 2012 18:38:24 +0200

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA093B730C70CFelektronik@localhost.net...

    > To styl jazdy sprawia największe zagrożenie a nie stan techniczny.
    >
    > W życiu, tylko raz widziałem jak peżotowi partner jedno koło zrobiło
    > się bardziej. Nigdy na mnie nic nie wypadło, nigdy na nic nie
    > najechałem. Za to widziałem setki debili w nowych samochodach. To są
    > ludzie którzy nie szanują cudzych pieniedzy ani swoich.

    Z tymi pojazdami jest chyba tak ,kiedys samochod był cenowo niedostepny dla
    wiekszosci ,dzisiaj mozna za grosze kupic grata i grzac ile fura wyrobi i to
    czesto bez papierów.Już dalej odpowiadam, strach jechać za niektórymi
    pojazdami gdzie niezbędna może być maska gazowa,chmura spalin dobija
    .Następnie chce wspomnieć o sypiących się ciężarówkach które jeżdżą na
    zasadzie dobrej woli Pana Boga i za chwile może odpaść koło .Dziwne to
    wszystko ... ale to nic, po każdym weekendzie policja zabiera setki praw
    jazdy ale ludzie dalej jeżdżą ,dziwne to wszystko.