eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
    Date: Mon, 30 Dec 2013 15:44:40 +0100

    "Trybun" 52c183a4$0$2166$6...@n...neostrada.pl

    > No tak to niestety wygląda. W pierwszej chwili też bym był za tym żeby tych
    darmozjadów pogonić do prawdziwej roboty,

    Nie rozumiemy się? Ja nie twierdzę, że to darmozjady, że to nie
    jest robota prawdziwa... Ja uważam, że oni powinni szukać zbytu
    bez przymusu. Chce ksiądz szmalu za ślub -- niech dają mu ci,
    którzy chcą dać, nie zaś każdy. Chce ktoś słuchać Sipińskiej
    -- niech jej płaci, ale dlaczego ja mam jej płacić?...

    Smartfon policzy, ile minut słuchałem Sipińskiej a ile Rodowicz?...

    Dlaczego ja mam współfinansować budowę filharmonii,
    skoro nie stać mnie na bilety do niej?

    > ale z drugiej wstrząsem jest gdy się słyszy że dawny mistrz sportowy, były idol
    wszystkich w kraju, na stare lata cierpi
    > niedostatek.

    Niech płacą ci, dla których był idolem. Ja nie znam go?
    Nawet nie domyślam się, o kim piszesz.

    IMO Ty mógłbyś mu płacić, skoro go znasz -- i to z dobrej strony.

    W przeciwnym wypadku -- dlaczego mnie nie płacą za moją
    ciężką pracę polegająca na dłubaniu palcem w moim nosie?

    > Milionera Małysza zawlnia sie z opłat celnych na luksusowe auta,

    No nie... Toż to brutalny atak na Kościół!!
    Za komuny księża nie płacili cła za sprowadzane samochody...
    Czyzby ktoś dążył do zrównania praw księzy i zwykłych
    śmiertelników?! To oburzające!!! ;)

    > inny (były) mistrz w tym czasie nie ma kasy na leki.

    To tak jak ja -- tez chyba chcą go zrównać w prawach ze mną!
    Jak tak można?! To skandal!!!

    Podpowiedz temu konus, że może szukać
    zamienników -- zamienniki mogą być
    tańsze o 2 rzędy wielkości.

    Na recepcie Betaserc -- kupujesz Betanil czy alfainnarzeka ze ślimakami... ;)

    > Nie wierzę że nie można krajem rządzić mądrze i sprawiedliwie..

    Ja do cudzej wiary nie wtrącam się. Wiara to święta sprawa każdego z osobna, ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'