  • Data: 2015-06-07 21:42:44
    Temat: Re: Przechowywanie starego sprzętu mobilnego
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.06.2015 18:47, Atlantis wrote:
    > Mam na myśli głównie laptopy, ale myślę że można zadać dokładnie to samo
    > pytanie odnośnie kilku innych kategorii sprzętu mobilnego.
    >
    > Mam dwa paroletnie laptopy, które w ostatnich latach się trochę
    > zestarzały i musiały zostać zastąpione czymś nowszym. Jeden z nich przez
    > jakiś czas był wykorzystywany w zastosowaniach "warsztatowych", ale i z
    > tym dałem sobie spokój, bo przecież we współczesnym IDE już nie da się
    > wygodniej popracować.
    >
    > Sprzęt jest sprawny i dobrze zachowany, więc nie chcę go oddawać do
    > utylizacji. A nóż jeszcze się przyda...

> [...]

    Podstawowe pytanie brzmi - po co chcesz to przechowywać? Zapas trwały na
    wypadek wojny? Allegro będzie najlepszym miejscem, nic nie wyjmuj, zrób
    ładne zdjęcia, nie przechowuj więcej niż 3 dni po zakończeniu aukcji. Z
    trzymania rzeczy które "może się przydadzą" robi się tylko w domu
    śmietnik. Jak masz tam jakiegoś starego IBM z RS232 i LPT to ja chętnie
    przechowam ;)

    Jakub Rakus