  • Data: 2013-01-09 22:10:10
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-09 19:18, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > To raczej ja współczuję tobie. Ja mam styczność z narzędziami, które
    > rewelacyjnie sprawują się w pewnych typach zadań. To oznacza, że są dość
    > mocno wyspecjalizowane, co ogranicza możliwości wypracowania
    > dedykowanych im IDEs (mniej użytkowników niż przy narzędziach ogólnego
    > przeznaczenia i użytkownicy krócej muszą z narzędziem pracować do
    > osiągnięcia efektów).

    Ziew... Napisz po prostu że jesteś takim hakierem że piszesz binarki w
    hexedytorze, bo do _Twoich_ zastosowań to jest idealne :/

    > Ty wyciągnąłeś Delphi i PHP, z których żaden nie jest uważany za język,
    > o którym można powiedzieć "łał! to prawdziwe hakierstwo!". To są raczej
    > nudne języki, oferujące mało naprawdę interesujących mechanizmów.
    > Współczuję pracy na takim kodzie.

    No tak, nie są "trendi" i "cool". Argument przeciw, że po prostu z nóg
    zwala.

    Zauważ jedynie, że gadacie o bezsensach. Nikt nie zna Twoich
    specjalizowanych potrzeb i nie jest w stanie określić czy takie a nie
    inne narzędzia wynikają z faktycznej niemożności lub nieefektywności
    użycia IDE jakiegokolwiek. W każdym razie wychodzi na to że są zapewne
    dość niszowe, a z dużą dozą prawdopodobieństwa nie skierowane na masowy
    rynek.
    Te nudne języki (przynajmniej jeśli chodzi o Delphi) "delikatnie" się
    zmieniły i raczej nie odstają od kanonu tych szeroko stosowanych
    (oczywiście w zbieżnych obszarach).

    Dalej idąc Twoim tokiem myślenia (i przekonania o własnych ideach) ja
    Tobie współczuję pracy na takim kodzie w narzędziach przeniesionych z
    ery unixa klepanego w okienka. I co najśmieszniejsze, każdy z nas ma
    rację, bo ani Ty nie znasz moich potrzeb, ani ja Twoich.

    pozdrawiam,
    Przemek O.