  • Data: 2013-01-10 00:41:01
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> napisał(a)

    > Ogólnie musisz po prostu dopuścić do siebie myśl, że ja pytam o coś, co
    > *mnie* miałoby zrekompensować braki w IDE, a nie że zarzucam
    > zintegrowanym środowiskom, że się w ogóle nie nadają.

    Nie. Ty przyszedłeś tutaj pokazywac jak jesteś mądry, a jacy inni są
    przy Tobie malutcy. Robisz to na newsach od lat, nie widziałem, żebyś
    kiedys komus w czyms pomógł. Za to uwielbiasz odzywki w stylu "zatrudnij
    admina", albo "poszukaj w domumentacji".

    Tak, że podsumowując. PLONK.

    PS. Przepraszam innych, za 1. w moim życiu "ad personam" na newsach, ale
    mam go już serdecznie dosyc.

    --
    Tomek Kańka