  • Data: 2013-01-09 23:13:34
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-09, Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:
    > To może wyjaśnisz, jak to ma być od javadoca lepsze? Bo ja nie widzę.
    > Tu i tam są wyświetlone te same dane, tylko w jednym przypadku w oknie
    > na monitorze obok, a w drugim przypadku przesłania kod.

    Kluczowe pytanie:
    Czy umiesz sobie wyobrazić sytuację, w której jakikolwiek argument
    przekonuje Cię do użycia IDE?
    Bo jeśli zarzucasz te swoje pytanka tylko po to, żeby wykazać wyższość
    czegośtam-w-czym-sobie-piszesz nad różnej maści kombajnami, to chyba
    lepiej sobie odpuścić i iść coś zaprogramować...

    Ogólnie musisz po prostu dopuścić do siebie myśl, że istnieją ludzie,
    którym lepiej pracuje się w IDE. Jest to całkowicie subiektywne,
    niewytłumaczalne uczucie - możesz to sobie porównać do atrakcyjności
    kobiet albo widoku z okna. Są ludzie, którzy nawet hello world w C++
    wolą napisać w Visual Studio niż w Vim.
    Poza tym oczywiście IDE mają jakieś dodatkowe funkcje, większości
    których się nie używa (m.in. dlatego, że się o nich w ogóle nie wie).

    No i jeszcze jedną ogromną przewagą IDE jest to, że nie trzeba
    się bardzo znać na kompach. Oczywiście Ty jesteś super miszczem,
    więc - jeśli masz ochotę - możesz się bawić w gnu make, vim i czy co
    tam jeszcze lubisz.
    Ale są też osoby, które o komputerach wiedzą stosunkowo mało i wolą
    się po prostu skupić na programowaniu. One wybiorą jakieś IDE, bo ono
    będzie od nich wymagało tylko znajomości języka angielskiego
    i umiejętności klikania myszką.

    Poza tym programowanie pod Windowsem bez dobrego IDE jest tak upierdliwe
    i męczące, że boli mnie samo myślenie o tym zjawisku.

    pozdrawiam,
    PK