  • Data: 2013-01-10 12:58:44
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 10:48, R.e.m.e.K pisze:

    > O, ekspert sie obudzil. Glownie RAD to moze w Twojej glowie. Czy woz
    > strazacki nazwiesz dostawczym, bo da sie nim TAKZE przewiezc sporo towaru?
    > Wyobraz sobie, ze pisze w 95% kod i opcji RAD uzywam od swieta.
    > A jak o czyms nie wiesz to nie pisz, zwyczajnie.

    Trochę Cię nie rozumiem, Delphi to niestety RAD i 90% softu jest
    klikane. Niestety później ciągnie się taka opinia za środowiskiem.
    Na szczęście, to że klikanie softu jest możliwe, nie znaczy że jest
    obligatoryjne. I wiedzą to wszyscy który podchodzą do tego poważnie i
    bez emocji.

    pozdrawiam,
    Przemek O.