  • Data: 2013-01-09 22:17:29
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-09, Przemek O <p...@o...eu> wrote:

    > No tak, nie są "trendi" i "cool". Argument przeciw, że po prostu z nóg
    > zwala.
    >
    > Zauważ jedynie, że gadacie o bezsensach. Nikt nie zna Twoich
    > specjalizowanych potrzeb

    Ę? Czyżbyś dopiero zaczął wątek czytać?
    <s...@j...net>

    > Te nudne języki (przynajmniej jeśli chodzi o Delphi) "delikatnie" się
    > zmieniły i raczej nie odstają od kanonu tych szeroko stosowanych
    > (oczywiście w zbieżnych obszarach).

    W jaki sposób zrobić domknięcie (closure) w Delphi? Jak utworzyć
    anonimowy hasz, żeby przekazać dodatkowe pola komunikatu loggerowi?

    > Dalej idąc Twoim tokiem myślenia (i przekonania o własnych ideach) ja
    > Tobie współczuję pracy na takim kodzie w narzędziach przeniesionych z
    > ery unixa klepanego w okienka. I co najśmieszniejsze, każdy z nas ma
    > rację, bo ani Ty nie znasz moich potrzeb, ani ja Twoich.

    Tylko różnica między nami jest taka, że ja nie znam twoich potrzeb, bo
    ich nie przedstawiłeś, a ty nie znasz moich, bo po prostu olałeś
    czytanie wątku i włączyłeś się w środku dyskusji.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot