  • Data: 2013-01-09 22:50:38
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 22:10:10 +0100, Przemek O wyszeptal:

    > Te nudne języki (przynajmniej jeśli chodzi o Delphi) "delikatnie" się
    > zmieniły i raczej nie odstają od kanonu tych szeroko stosowanych
    > (oczywiście w zbieżnych obszarach).

    Ekhm. Tak jak dinozaury wyewulowały do krokodyli? Widziałem trochę
    delphi jakieś dwa lata temu, i "nie odstają" jest ryzykownym twierdzeniem.
    I to kod i to kod, ale nawet nie wygląda rozsądnie. Przyznaję, szczegółów
    technicznych Delphi nie znam z powodu braku praktyki.

    Ale zaraz, czekaj, dlaczego w środowisku gdzie języków jak mrówków
    nauczyłem się z kilkoma żyć, kilka innych odpuściłem, a o Delphi nikt
    się nie zająknął? Gdzie się tego używa, w przysłowiowym Szczecinie [1]?

    Dodam, że mam wrażenie, że Borland sądząc po ogłoszeniach zarabia głównie
    na Polsce.

    [1] Polecam mapkę rozwoju gospodarczego 2000 - 2010.

    --
    Edek