-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!k21g2000vbd.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Sun, 5 Dec 2010 14:33:19 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 20
Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
References: <b...@i...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.78.238.184
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1291588399 15202 127.0.0.1 (5 Dec 2010 22:33:19 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 22:33:19 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k21g2000vbd.googlegroups.com; posting-host=89.78.238.184;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331963
[ ukryj nagłówki ]On 5 Gru, 23:17, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
> Bl d wynikaj cy z niewiedzy popelnile . Wielko c pr du zale y od oporno ci
> wewn tzrej alternatora i oporno ci wewn trznej akumulatora oraz ro nicy napi
> pomi dzy akumulatorem a docelowym napi ciem ustalanym przez regulator.
Opor alternatora pominmy (nie ma wplywu na ladowanie), jesli
zalozeniem jest stale napiecie w instalacji (14-14.5V), to majac dany
opor aku mozemy wyliczyc plynacy prad - i nie ma fizycznej sily go
zwiekszyc nie zwiekszajac napiecia (a tego nie mozemy zrobic w
istalacji samochodewej, gdzie wszystkie odbiorniki mamy polaczone
rownolegle z akumulatorem)
WS
PS. ma prostownik wlasnej produkcji ;) i pod koniec ladowania jesli
chce miec prad ~4A to napiecie o kilka V przekracza te 14.5V - w
samochodzie prad ladowania spadnie praktycznie do zera w takiej
sytuacji...
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 23:38 WS
- 06.12.10 00:13 Andrzej Lawa
- 06.12.10 00:09 kogutek
- 06.12.10 00:23 kogutek
- 06.12.10 00:28 Filip KK
- 06.12.10 00:32 Filip KK
- 06.12.10 00:40 Filip KK
- 06.12.10 00:45 Andrzej Lawa
- 06.12.10 00:46 Filip KK
- 06.12.10 00:50 Filip KK
- 06.12.10 00:55 Filip KK
- 06.12.10 00:54 kogutek
- 06.12.10 01:04 Filip KK
- 06.12.10 01:12 Filip KK
- 06.12.10 01:14 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?