eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!k21g2000vbd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 14:33:19 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
    References: <b...@i...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.238.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1291588399 15202 127.0.0.1 (5 Dec 2010 22:33:19 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 22:33:19 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k21g2000vbd.googlegroups.com; posting-host=89.78.238.184;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331963
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Gru, 23:17, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Bl d wynikaj cy z niewiedzy popelnile . Wielko c pr du zale y od oporno ci
    > wewn tzrej alternatora i oporno ci wewn trznej akumulatora oraz ro nicy napi
    > pomi dzy akumulatorem a docelowym napi ciem ustalanym przez regulator.

    Opor alternatora pominmy (nie ma wplywu na ladowanie), jesli
    zalozeniem jest stale napiecie w instalacji (14-14.5V), to majac dany
    opor aku mozemy wyliczyc plynacy prad - i nie ma fizycznej sily go
    zwiekszyc nie zwiekszajac napiecia (a tego nie mozemy zrobic w
    istalacji samochodewej, gdzie wszystkie odbiorniki mamy polaczone
    rownolegle z akumulatorem)

    WS

    PS. ma prostownik wlasnej produkcji ;) i pod koniec ladowania jesli
    chce miec prad ~4A to napiecie o kilka V przekracza te 14.5V - w
    samochodzie prad ladowania spadnie praktycznie do zera w takiej
    sytuacji...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: