  • Data: 2010-12-06 00:23:13
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to by siÄ&#8482; zgadza&#197;&#8218;o - rozruch du&#197;&#188;o
    z&#197;&#188;era,
    Jesteś w stanie policzyć ile to jest " dużo". daje się to policzyć bez problemu.
    Więc ile zżera rozruch pełnosprawnego silnika? Bo mnie wychodzi że dla samochodu
    osobowego z silnikim wysokoprężnm to "dużo" jest na poziomie 1 ( slownie:
    jednej) amperogodziny. Czy 1,5% ubytku, oczywiście w ujemnych temperaturach
    bęzdie wyglądalo to trochę inaczej ale i tak nie bęzdie to więcej niż 5-6%
    ładunku, to dużo? Według mnie dużo to jak by ubyło z 70% ładunku a nie 10 razy
    mniej. Może w końcu zaczniemy rozmawiać w oparciu o wiedzę powszechną a nie plotki.