-
1. Data: 2025-04-24 19:50:49
Temat: Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
Od: Generalny Team Wyborczych dla Polonusów - 2 miliony głosów <u...@n...org.invalid>
Wsiada robot za kierownicę,
ma 100 czujników i jedzie, skręca, hamuje
a wszelkie reakcje samochodu, silnika, hamulców są rejestrowane
a potem analizowane przez AI.
Czyli żadnego badania postojowego, a tylko w ruchu,
bo większość usterek ujawnia się dopiero w ruchu.
I stąd te paradoksy, że samochód przeszedł dziś badanie techniczne,
a rozbił się na drodze następnego dnia w rowie
-
2. Data: 2025-04-24 20:12:27
Temat: A który kandydat to postuluje BOOOCIE jebany
Od: _Master_ <_@_._>
-
-
3. Data: 2025-04-24 22:07:33
Temat: Re: Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
Od: heby <h...@p...onet.pl>
On 24/04/2025 19:50, Generalny Team Wyborczych dla Polonusów - 2 miliony
głosów wrote:
> Wsiada robot za kierownicę,
Nie musi. Wystarczy oczujnikować samochód i analizować jego zachowanie w
normalnym ruchu z normalnym właścicielem. Taka czarna skrzynka. Da się z
tego wydłubać dane o amortyzatorach, hamowaniu, czy nawet stukającym
zawieszeniu.
Tylko, że tą metodą nie znajdziesz zardzewiałej butli lpg.
-
4. Data: 2025-04-24 22:46:26
Temat: Re: Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
Od: Generalny Team Wyborczych dla Polonusów - 2 miliony głosów <u...@n...org.invalid>
heby <h...@p...onet.pl> posted:
> On 24/04/2025 19:50, Generalny Team Wyborczych dla Polonusów - 2 miliony
> głosów wrote:
> > Wsiada robot za kierownicę,
>
> Nie musi. Wystarczy oczujnikować samochód i analizować jego zachowanie w
> normalnym ruchu z normalnym właścicielem. Taka czarna skrzynka. Da się z
> tego wydłubać dane o amortyzatorach, hamowaniu, czy nawet stukającym
> zawieszeniu.
>
> Tylko, że tą metodą nie znajdziesz zardzewiałej butli lpg.
>
Tak Tesla monitoruje samochód i jego kierowcę
i wysyła analizę do centrali i do ubezpieczalni OC
i gdy kierowca jeździ gwałtownie, na zderzaku,
to w nagrodę mu podwyższają składkę
OC
-
5. Data: 2025-04-24 23:00:29
Temat: Re: Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 24.04.2025 o 22:07, heby pisze:
>> Wsiada robot za kierownicę,
>
> Nie musi. Wystarczy oczujnikować samochód i analizować jego zachowanie w
> normalnym ruchu z normalnym właścicielem. Taka czarna skrzynka. Da się z
> tego wydłubać dane o amortyzatorach, hamowaniu, czy nawet stukającym
> zawieszeniu.
>
> Tylko, że tą metodą nie znajdziesz zardzewiałej butli lpg.
>
- stanu bieżnika/opon
- wycieków
- uszkodzeń szyb
- odpadających progów
- braku/złego oświetlenia/pęknięte lampy...
- luzów w układzie kierowniczym
- jeszcze coś/pisałem na szybko.
Ok, żarówy można przez CAN.
--
Pixel(R)??
-
6. Data: 2025-04-25 08:38:18
Temat: Re: Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Thu, 24 Apr 2025 20:46:26 GMT, u...@n...org.invalid
wrote:
> heby <h...@p...onet.pl> posted:
>> On 24/04/2025 19:50, Generalny Team Wyborczych dla Polonusów - 2 miliony
>> głosów wrote:
>>> Wsiada robot za kierownicę,
>>
>> Nie musi. Wystarczy oczujnikować samochód i analizować jego zachowanie w
>> normalnym ruchu z normalnym właścicielem. Taka czarna skrzynka. Da się z
>> tego wydłubać dane o amortyzatorach, hamowaniu, czy nawet stukającym
>> zawieszeniu.
>>
>> Tylko, że tą metodą nie znajdziesz zardzewiałej butli lpg.
>>
> Tak Tesla monitoruje samochód i jego kierowcę
> i wysyła analizę do centrali i do ubezpieczalni OC
> i gdy kierowca jeździ gwałtownie, na zderzaku,
> to w nagrodę mu podwyższają składkę OC
Podwyzszenie może i zasadne, ale działanie Tesli ... czy nie
zabronione ?
J.