eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Sun, 05 Dec 2010 23:17:57 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <b...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1291587478 15401 213.180.130.18 (5 Dec 2010 22:17:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 22:17:58 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 46.112.47.33, 10.174.28.52
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101026 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.12
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331958
    [ ukryj nagłówki ]

    > On 5 Gru, 18:40, Czarek Daniluk
    > > Alternator mam 120A - wi c miem zauwa y e jest on w stanie w bardzo
    > > kr tkim czasie do adowa aku.
    >
    > Obawiam sie, ze sie mylisz ;)
    > Jesli aku jest rozladowany tylko "troche", to niezaleznie od tego, czy
    > alternator moze dac 50, czy 1000A bedzie sie ladowal tak samo... Nie
    > ma innej mozliwosci zwiekszenia pradu ladowania niz zwiekszenie
    > napiecia ladowania - a wlasnie po to jest regulator napiecia - zeby
    > sie to napiecie nie zmienialo ;) , bo przy okazji spalily by sie np.
    > wszystkie zarowki ;)
    >
    > WS
    Bląd wynikający z niewiedzy popelnileś. Wielkośc prądu zależy od oporności
    wewnętzrej alternatora i oporności wewnętrznej akumulatora oraz rożnicy napięć
    pomiędzy akumulatorem a docelowym napięciem ustalanym przez regulator. Oporność
    przewodów można pominąć. W samochodach wyposażonych w amperomierz widać jakie są
    to prądy. Po rozruchu jak tylko alternator zacznie pracować prądy na
    amperomierzu dochodzą do maksymalnych prądow jakie może dać alternator. Teraz
    samochodów z amperomierzami jest niewiele. Pamiętam jak to było w woldze.
    Wskazowka wyskakiwalą poza zakres. A zakres amperomierza to chyba było 50A. Ale
    ręki sobie nie dam obciąć ze to nie bylo 60a

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: