eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-05 23:17:57
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > On 5 Gru, 18:40, Czarek Daniluk
    > > Alternator mam 120A - wi c miem zauwa y e jest on w stanie w bardzo
    > > kr tkim czasie do adowa aku.
    >
    > Obawiam sie, ze sie mylisz ;)
    > Jesli aku jest rozladowany tylko "troche", to niezaleznie od tego, czy
    > alternator moze dac 50, czy 1000A bedzie sie ladowal tak samo... Nie
    > ma innej mozliwosci zwiekszenia pradu ladowania niz zwiekszenie
    > napiecia ladowania - a wlasnie po to jest regulator napiecia - zeby
    > sie to napiecie nie zmienialo ;) , bo przy okazji spalily by sie np.
    > wszystkie zarowki ;)
    >
    > WS
    Bląd wynikający z niewiedzy popelnileś. Wielkośc prądu zależy od oporności
    wewnętzrej alternatora i oporności wewnętrznej akumulatora oraz rożnicy napięć
    pomiędzy akumulatorem a docelowym napięciem ustalanym przez regulator. Oporność
    przewodów można pominąć. W samochodach wyposażonych w amperomierz widać jakie są
    to prądy. Po rozruchu jak tylko alternator zacznie pracować prądy na
    amperomierzu dochodzą do maksymalnych prądow jakie może dać alternator. Teraz
    samochodów z amperomierzami jest niewiele. Pamiętam jak to było w woldze.
    Wskazowka wyskakiwalą poza zakres. A zakres amperomierza to chyba było 50A. Ale
    ręki sobie nie dam obciąć ze to nie bylo 60a

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: