eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! › Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Fri, 19 Mar 2010 14:20:52 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <hnvtna$621$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1269004842 6209 82.177.16.74 (19 Mar 2010 13:20:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 13:20:42 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265515
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti pisze:
    (...)
    >> Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
    >
    > i mieli rację...

    Jakieś uzasadnienie?

    >> A to tylko slepa uliczka byla.
    >
    > ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik
    > jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny.

    Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria.

    > Ale w
    > rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i
    > dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu.

    Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA?

    > Choć wcale nie twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik
    > niezawodności i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR +
    > pierdzilion czujników.

    Póki nie było pompowtrysków to owszem, można było mówić o niezawodności.

    > Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że
    > jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE
    > do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje
    > (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom .

    No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było
    wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze
    na świecie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: