  • Data: 2010-03-19 14:38:53
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: " Lopez" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r <b...@m...net.pl> napisał(a):

    > No, jak dla kogoś silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to
    > właśnie wygląda...

    No właśnie nie.
    Nie miałem odczyniania tylko z tym sikaniem TDI . Prywatnie miałem okazję
    jeździć jeszcze Honda Accord, Peugot 407 i są sporo głośniejsze od tego 1.4
    TSI.
    Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w
    1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na
    postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Za to ten benzynowy przy
    spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już
    dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu.

    L.